Social Media

April Random p.1

Back to sunday..
Dnes jsem měla naprosto překrásné ráno. Po dlouhé době jsem se probudila sama od sebe na 100% vyspalá a odpočatá. Počkala jsem, než se probudí ségra, abychom si společně udělaly jídlo, i když jsme nakonec spolu nesnídaly. Ségru čeká v pondělí a ve středu maturita (držím pěstičky!), a tak jsme každá zalezla do svých pokojů. Já jsem si aspoň po 2 nebo 3 týdnech měla čas sednout ke svým oblíbeným blogům. Poslední dobou snídám v práci a přes víkendy jsem buď ve škole, nebo někde lítám, takže jsem ráda, že jsem si konečně mohla užít poklidné ráno jen sama se sebou.
A společnost mi samozřejmě dělala hromada (mé nejoblíbenější) pohankové kaše s ovocem (první broskev of the year whohoo), Kygo z repráčků a Kenza za druhou stranou obrazovky notebooku. Když jsem teď v Praze, je skvělé, že mám všechny svoje blízké (kromě rodiny a pár kamarádek a kamarádu z Hradce) hezky u sebe, takže netrávím moc času sama. Ale svůj čas osamotě miluju a potřebuju ho stejně tak. Možná i proto že jsem ve znamení ryby. Zrovna včera jsem na IG viděla zodiac tabulku vlastností (kopírovala jsem ji ke mně na stories). Vždycky jen kroutím hlavou nad tím, jak je možný, že fakt VŠECHNO na mě sedí do posledního písmenka. Máte to tak taky? Já jsem stoprocentně ryba jak vyšitá!

DSC_0533
chvilka pohody

20180402_091733
Snídaně v Cafe Jen s Hankou♥ Naštěstí jsme o Velikonocích obě neměly žádné plány a ani je neslavily, takže jsme si je oslavily vlastním způsobem! A já se už těším, až se do Cafe Jen vrátím. Mají tam dobroty!

20180402_103712
4
20180408_200818
Rychlovéča

2018-04-01 06.43.23 1
Sbírání inspirace a pár rozstříhaných časopisů. Akorát jsem byla ještě líná si je připíchnout na nástěnku, takže mi nad stolem stále visí jen opuštěný obrázek, který mi namaloval brácha.

6
Tíha vesmíru nebyla tak silná jako Všechny malé zázraky od Jennifer Niven, ale byla hezká i tak.

20180410_142559
Milé setkání s mými exkolegyněmi ve Styl&Interiér. Mňami!

20180410_142636

20180411_175516
3
Eleanor si zamilujete! To mi věřte!

20180416_130134P4288366
Víkendová snídaně a přání pro mamku

1
A první a poslední šeřík:D

20180414_155123
Návštěva v Hradci a posezení v Cafe na kole s mamkou a ségrou. Ty perníčky jsou ňuňu!

20180414_154752P4148174P4148183
Svetřík, kalhoty - Zara, kabelka - Mango, boty - Adidas, brýle - H&M

5
Note to myself: nikdy si nedávat makové nemléko do kafe! Je to pěknej humus:D Ale samotný mi chutná moc.
& vybírání dobrot k narozeninám pro moje čtyřnohý zlatíčko v Zolly Dog Bakery. Mimochodem - Delinka schvaluje!

P4188285
Focení kampaně pro Niveu. Kdo má taky rád okurkovou vůni?

2

Mimochodem, u poslouchání Kyga na youtube - byla jsem až moc líná vstát a dojít si pro mobil a spotify, jsem objevila tuhle písničku. Není skvělá? Hned po ní mi skočila od Kyga I'm in Love, takže hodnocení té předešlé hned spadlo o několik stupňů níž. Kygo je prostě láska. A když si uvědomím, že ho za (už jen?!) 2 měsíce zase uvidím. Mohla bych tu básnit ještě hodiny, haha. Radši končím a popřeju vám krásnou neděli!

(a k samotnému postování článku jsem se dostala až ve středu:D klasika - omluvte mé zpoždění!)
Pusu
G

...och teď se písnička přepla na Kygův remix Younger

3 komentáře

Instagram

Theme by STS