Social Media

Back to March

P3136109-2

To jsem celá já. Buď Vám sem píšu co každý druhý den, nebo se vše, co se kolem mě a přímo mně děje, začne měnit a šílet a mně na blog zase nezbyde moc času. A když je čas, na skládání písmenek zrovna není moc nálada. Ale jak už to teď bývá, je neděle, já jedu vlakem d Hradce do Prahy, mám v uších puštěný playlist mých oblíbených písniček (Hodně nahlas. Asi jako celý víkend. Když jsem vyrážela na autobus. Když jsem jela v autobuse a četla Birthday Girl. A i když jsem utekla z třídní akce o čtvrt hoďky dřív, abych se stihla projít nočním městem.), dočítám Tíhu vesmíru, skoro zapadající sluníčko skrz okno krásně hřeje, já mám celý kupé jen pro sebe, všechny problémy na ty dvě hodiny zapomínám a jsem v takové té své bublině, kdy přemýšlím o světě, jak přes celý týden nedokážu a cítím takový zvláštní štěstí.


A tak opět může vzniknout nový článek. Březen byl měsícem největších změn, něco nového se dělo každý den a já mám pro vás i tolik fotek, že raději, než byste scrollovali a scrollovali donekonečna, radši vás budu zásobovat po dávkách. Užijte si fotky a dejte mi vědět, jaký jste měli březen vy!

P3136084
S Markétkou jsme se na začátku března vydaly na tiskovku Lisca lingerie. Okoukly jsme novou kolekci, ve které najdete spoustu krásných jednoduchých kousků, ale i těch zdobenějších - třeba s kamínky Swarovski.

P3136072
P3136077
P3136080
P3136087
P3136099
Na oběd jsme pak skočily do mého (našeho) oblíbeného bistra Moment. Dala jsem si houbový burger, který byl fakt perfektní!

5
1. & 4. cvíčo
2. véča (chtěli byste zase nějaký food diary post?)
3. Moment

P3226456
Další blogerskou akcí, na kterou jsem se rozhodla zavítat, byl workshop s CCC v krásných prostorech Tančící kuchyně. Občerstvení pro nás připravili Le Smoofi, které dělají yummy občerstvení se superpotravinami.

P3226459
P3226466
3
Workshopem nás provedla Aki, která nám povídala o některých IG vychytávkách a po zbytek času jsme se mohly s holkama nadlábnout, popovídat a vyfotit sebe i předpřipravené zátišíčka s CCC produkty. Bylo to moc pěkné a příjemné dopoledne!

P3226513
Niki & Maru

P3226509
P3226498
P3065961
Kousek od bytu mám "Tvoji mámu" - určitě tam zajděte, člověk se tam cítí jako v pokojíčku, obsluha je moc milá a mají super koláče! S kamarádkou jsme tam oslavily můj svátek:)

1
1. & 2. & 3. Red is my happy color
4. Hradecký Cook&Look s rodinou♥

20180318_095016
Delinka je ready na jaro jak nikdy! Vestičku na studenější dny jste mohli vidět tady. Další kousky z Psí butik Hradec Králové vám určitě ještě ukážeme, Delince ty kousky hrozně sluší:D.

P3105999
K svátku jsem od ségry kromě knížky, kterou jsem si dlouho přála, dostala ještě tenhle nádhernej a výbornej makovo-citronovej dort! Mňami.

6
1. & 4. Chvilky s bráchou ♥
2. Nádherná knížka!
3. Jedna "fancy" a moc milá véča, ze kterou ještě jednou děkuju!:)

P3106029
Po víkendové škole rovnou hurá na dort s mamkou, ségrou a bráchou! Vždycky si toho po týdnu potřebujeme tolik říct, i když jsme samozřejmě v kontaktu každý den:D.

P4088058
Tak v jakém outfitu chcete Delinku vidět příště?:D Jak už jsem říkala, v Psím butiku jsme se trochu rozšouply. Ale nešlo to jinak, mají tam tak nádherné ručně vyráběné oblečky pro pejsky, mikinky, trička, bundy, župánky, na co si jen vzpomenete!

7
1. Oblíbený GOSH. Máte od této značky něco doma? Já nejvíc miluju jejich Chameleona.
4. Docela děsivý ten sníh:D Doufám, že ho uvidíme nejdřív za 7 měsíců, haha.

P3247462
#timeforsnack

Doufám, že jste si užívali krásného víkendového počasí a že pondělí moc nebolelo.
Brzy se ozvu!
G

2 komentáře

  1. Pani, super fotky Gabi, to vypada jako skvelej mesic! Moment jsem si naprosto zamilovala kdyz jsem byla v Praze a okamzite bych tam sla zas!
    Sandra

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé fotky, těším se na další. :) Tyhle "bubliny" znám, já to tak občas mám, když jedu večer poloprázdnou tramvají, nebo jdu sama navečer na vycházku. Nejlepší.
    Kout Světa

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS