Social Media

Porridge Inspiration with Nominal p2

První díl nápadů na kašičky od Nominal jste už mohli vidět tady. A dnes tu jsem s pokračováním! Musím se přiznat, že u nás tyhle kaše mizí vážně rychlostí blesku. Mamka si sice spíš kupuje takové ty ochucené v malých pytlíčkách na jednu porci, ale my se ségrou ujíždíme na těch úplně natural, které si vždycky dochutíme samy a pokaždé si tak můžeme připravit chuťově trochu jinačí. Doufám, že se inspirujete a dáte mi do komentářů vědět, kterou byste si dali právě teď! A případné tipy nebo ozkoušené varianty samozřejmě vytahujte z rukávů, ráda posbírám nové nápady a vyzkouším něco nového.

77-40 
Špaldová s kakaem a malinovou omáčkou
Tahle kombinace je vážně láska. A přitom je připravená během chviličky. Kaši jsem uvařila v rostlinném mléce a přisypala kakao, zatímco se mi vedle na pánvi dělala malinová omáčka (čerstvé maliny + rýžový syrup), kterou jsem na kaši nalila a posypala směsí oříšků, semínek a sušeného ovoce. Mňam!
  77-4277-41

77-43  
Pohanková podle Gábi
Pohankovou kaši naprosto zbožňuju! Skvěle zasytí a je bezlepková, takže mám po ní (jak by řekla moje kamarádka) v bříšku jako v pokojíčku, haha. Ale hlavně miluju její specifickou chuť a pudinkovou konzistenci, takže si ji dělám úplně jednoduše - zaliju horkou vodou, navrch přidám bílý jogurt a dozdobím ovocem, semínky a oříšky.
  77-45

77-47  
Semínková s jahodami
Už jste asi pochopili, že mají všechny kaše jedno společné - jednoduchost a rychlou přípravu. Kvůli snídani si ráda přivstanu, ale na druhou stranu nechci ve všední den trávit ráno hodiny v kuchyni. Nominal semínková je skvělá v tom, že už něco extra má sobě! Proto ji stačí připravit například v mandlovém mléce, aby byla hezky krémová, přidat pár semínek navíc a osladit jahodami.
  77-4677-48  
Nezapomeňte se mi svěřit s vašimi tipy!
Pusu
G

1 komentář

  1. Gábi, že si tu první uděláme k snídě, až budu v HK?? Vypadá božsky <3

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS