Social Media

Recipe: Coconut mugcake

Krásný čtvrtek!
Jaký máte týden? U mě se střídají nálady jak na běžícím páse, je teď všechno nějak šílené. Možná i proto přicházím dnes s jiným článkem, než jsem měla původně v plánu. Na druhou stranu, z mé úterní snídaně jsem byla tak nadšená, že mi přišlo škoda, se s vámi o ni nepodělit. Se ségrou teď chodíme docela pravidelně běhat a kvůli času i často hned v 6 ráno. Ale dám vám jednu radu - nechoďte takhle brzy ráno, když jste toho dny předtím moc nenaspali. Docela se divím, že jsem se vůbec dokázala naučit na zkoušku. Celý den jsem byla naprosto mrtvá a jen jsem se modlila, abych někde po cestě do školy sebou nesekla.
Naštěstí jsem zkoušku dala a všechno dneska dospala. Teď se půjdu projít po Praze, kouknout, jestli bych nenašla něco pro taťku k narozeninám a pak se uvidím s Kristy❤. A večer hurá na ségry vystoupení!

93-2

5 pl rýžové mouky
1 vajíčko
1/2 rozmačkaného banánu
1 čl kypřícího prášku
bílý jogurt
kokos

Vše stačí zamíchat v hrníčku (jogurt a kokos jsem přidávala podle konzistence, aby "těsto" nebylo ani příliš tekuté ani suché) a hodit na 4 minutky do mikrovlnky. Easy peasy a je to vážně mňamka!
  93-193-3

Doufám, že vás taky čeká hezký pátek a máte nějaké super plány na víkend! U mě to bude hlavně o odpočívání, protože v týdnu bude práce víc než dost!
Posílám pusu!
G

8 komentářů

  1. A zitra jupi snidanickaa:-) :-) <3

    OdpovědětVymazat
  2. to vypadá dobře :) škoda že poslední dobou snídani moc nestíhám..
    JANNIEBEL

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tahle je ale rychlá..nebo si ji můžeš připravit i doma:) Já bych to bez snídaně nedala:D

      Vymazat
  3. To vypada skvele, urcite udelam, diky za tip, ale asi jen o vikendu, pres tyden to musi jit rychle. ;(
    Sandra / http://shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS