Social Media

Monday Inspiration

122-2 Já jsem TAK zodpovědná s pondělními články! Je neděle devět večer a já vám jdu rychle přidat klasickou pondělní inspiraci i přesto, že musím ještě dobalit a dojít s Deluškou ven. Zítra vyrážíme už v 6 ráno na Slovensko, takže mých nutných 8 hodinek asi těžko naspím. Ale myslím, že mi Petřík rád poskytne po cestě své rameno a já si z něj udělám polštář a ještě si na chvilku schrupnu, abych byla ready na náš výlet!

Radši ale stejně končím a loučím se s vámi s velkou dávkou mých uložených tumblr obrázků♥
A pokud máte vlastní účet na tumblr, nebo klidně i pinterest, určitě mi ho napište do komentářů, ať se můžu taky inspirovat!
Pusuuu
G

122-1

6 komentářů

  1. Jako vzdy super inspirace, moc diky za to! Tolik krasnych outfitu a dobryho jidla!
    Sandra / http://shineoffashion.com

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi nejlepší, jak to zvládáš!! Já mám občas s tou pravidelností problém :D Krásné fotky <3 A užívejte Bratislavuu!

    OdpovědětVymazat
  3. Naprosto skvělý výběr, vypadá to takhle pohromadě úplně úžasně :) já těchhle fotek nebudu mít nikdy dost!
    Jinak moje tumblr :) : http://herownwords.tumblr.com/
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS