Social Media

What I got for Christmas

111-1 
Asi trochu pozdě mluvit teď o Vánocích že? Ale já sama mám tyhle články u mých oblíbených blogerky vždycky hrozně ráda, takže jsem se rozhodla, že vám aspoň něco taky ukážu☺ Jako každý rok jsem byla ultra hodná a úplně od všech jsem dostala boží dárečky. O nic velkého jsem letos Ježíškovi ani nepsala, mým největším přáním bylo, aby se ostatním líbilo to, co jsem jim koupila (myslím že #misesplněna) a abychom si celé svátky užili v klidu, smíchu a lásce. Kdyby mi při rozbalování bylo dobře a nemusela 25. strávit bez hnutí 12 hodin na gauči, možná bych byla ještě víc šťastná, ale asi nemůžu chtít všechno. A když už mluvím o zdraví...moc bych vám všem chtěla poděkovat za milé zprávy a komentáře! Vyšetření jsem se docela bála (bylo čeho:D), ale snad je vše v pořádku a hlavně už to mám za sebou.
Ale zpět k mým novým radostem!

111-4
Na svůj první "pytlíček" z H&M vzpomínám dodneška. Koupila jsem si ho před šesti nebo sedmi roky, protože skoro stejný měla v té době i moje milovaná Kenza a teď už je chudák mrtvý. Od ségry jsem dostala tenhle boží z Manga. Hvězdičky, řetízek a aplikace na šňůrkách z něj dělá ještě většího krasavce♥

A co se schovávalo v PINK taštičce?
111-2
Petříček si asi moc dobře pamatoval, jakou radost mi udělal župan od VS! Letos na mě z růžové tašky vykoukla dokonalá sportovní podprsenka! A ty legíny?! Kdo si pamatuje, že jsem je tu měla ve sportovním inspu?♥

111-3111-6
Dárečky od mamky, které jsem si snad jako jediné vybrala sama.
Paletka bronzeru, highlighteru a tvářenky od Sleeku, primer od Models Own a toaletka z Manga, ke které jsem chodila čuchat přes rok.

111-5
111-7
111-8
111-9
A na závěr důkaz, jak moc dobře mě moje rodina a kamarádky dobře znají! Protože jakmile je něco roztomilé, voňavé, má něco společného s papírnictvím, dekoracemi, tělovou kosmetikou, jídlem nebo pitím, potřebuju toho hodně a udělá mi to snad největší radost!

Takže ještě jednou děkuji všem Ježíškům♥
A vám přeju rychlý závěr pracovního týdne! Mně teď čeká cvičení a večer s přítelem, Bridget Jonesovou a jejím dítětem:D. O víkendu se pravděpodobně zase ozvu, tak se do té doby mějte krásně a napište mi, jaký dárek letos udělal největší radost vám!
G

10 komentářů

  1. Super clanek a krasny darecky, urcite z nich mas velkou radost. Ja bych teda ty veci z VS brala hned a ta kabelka je taky bozi!
    Mej peknej vecer,
    Sandra / http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárky, jde vidět, že tě ostatní dobře znají! :) Ty věcičky s Pusheenou jsou děsně roztomilý!
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  3. Takový samý roztomilý věci :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Překrásný dárky! A ty legíny jsou fakt boží :)

    OdpovědětVymazat
  5. Legíny jsou boží! :) V tomhle kompletu od VS se bude moooc dobře cvičit. Dostala jsi moc pěkné dárky a ty věcičky s košištou jsou nejvíc :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda cvičí! Legíny i podprda jsou nejpohodlnější!!

      Vymazat

Instagram

Theme by STS