Social Media

New Year's Inspiration

Jaký byl váš víkend? Můj přesně takový, jaký jsem si ho naplánovala. Navíc jsme v neděli oslavili babičky narozeniny, měli svíčkovou, čokoládový dort a dívali se na stará videa, když byly mamka a teta ještě děti. Dnes mám krátce práci, po které skočíme s přítelem na oběd (vypadá to na pizzu♥), kde budeme plánovat náš malý výlet k pětiletému výročí, které nás čeká přesně za měsíc. Nemůžu uvěřit tomu, že už jsme spolu tak dlouho! Nebo možná nechápu, jak to se mnou někdo tak dlouho mohl přežít. Asi bych se ho měla chytit a nepustit! :D
Abyste měli lepší pondělí, rozhodla jsem se přijít dnes zase s inspirací a možná, že bych něco takového mohla dělat každý týden! No přiznejme si to. Kdo nepotřebuje na začátku týdne nějakou tu motivaci a hezké obrázky, které vás povzbudí k větší produktivitě, kreativitě a třeba i cvičení - myslím, že hlavně teď ze začátku roku, kdy se chceme do všeho obout s větší vervou, to přijde víc než vhod!

81-1

Zítra mě (konečně?) čeká návštěva doktora, kvůli mým zdravotním problémům. Na jednu stranu se bojím samotného vyšetření a toho, co mi vlastně je, ale na druhou stranu budu ráda, že už budu vědět, co se se mnou děje. Už bylo docela únavný, že mi od května každou chvíli bylo blbě.
Mějte krásný týden čtenářky♥
G

8 komentářů

  1. Vybrala jsi super fotky a klidně bych uvítala, kdybys podobný příspěvek přidávala jednou týdně :)). A snad ti to vyšetření vyjde a nebude to nic vážného. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super:)) Plánuji dělat různá inspa každé pondělí, tak se můžeš těšit:)) A moc moc moc děkuju!!

      Vymazat
  2. Tyhle inspirativní posty miluju. Moc držím palce, aby ti to u lékaře dobře dopadlo :))

    OdpovědětVymazat
  3. Je, super inspirace, moc diky! ;)
    Sandra / http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  4. Vôbec by som nebola proti takémuto článku pravidelnejšie :).

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS