Social Media

Homewear Inspo

Čauky!
Zrovna jsem někde v centru Varšavy, ale příspěvek jsem vám přichystala už o víkendu, protože jsem sama sobě i !vám! slíbila, že tohle pondělí už bude opět inspo monday, juchuu! Jelikož mám celý týden dovolenou a z Varšavy přijedeme ve středu ráno, mám ještě několik dní volna. A jako jeden z plánů se ukazuje konečně si zase trochu přeorganizovat pokoj O:). Vánoční dekorace už mám samozřejmě dávno pryč, ale s novým rokem mám malinkou potřebu si pokoj vyzdobit zase trochu jinak. Určitě se s vámi o vše podělím, ale to až budu mít komplet hotovo. Mezitím dnes přicházím s inspirací na domácí oblečky a i pár dekorací. Doufám, že se vám článek bude líbit. Myslím, že je docela důležité mít náš pokoj/byt vyzdobený tak, abychom se v něm cítili dobře, pohodlně, inspirativně a produktivně a to platí i o oblečení! Přiznám se, že i domácí oblečení nebo pyžama hodně ovlivňují, jakou mám náladu a co se mi chce a nechce dělat. A prosím napište mi, že to máte někdo stejně...že nejsem jediný blázen, děkuju:D

Pinky!
Home: Pinky
Když příjde na domácí oblečení, rozhodně u mě vede růžová. Jsem prostě holka a navíc - musím ladit k pokoji! Mimochodem, elka šortky jsem kupovala mamce a ségře k Vánocům a teď jim je docela závidím!

Comfiness first
Home: Comfiness First
Ohh, ten Calvin Klein set je prostě boží (a ta podprsenka v šedé ještě víc!). Doma se rozhodně musím cítit pohodlně. Měkoučké bačkůrky, pohodlné tepláčky, hřejivý župánek v zimě. Yes please!

Cute at Home
Home: Cute at Home
Hned po růžové mě užije na vše, co je roztomiloučký. Ne, ještě stále nejsem ready být dospělá žena a ptřebuju pusheen košišty na legínách, muffinky na domácím tričku..a pro jistotu i na pyžamu. Mimochodem, všechny bačkůrky jsou z H&M (a jsou na ně slevy!). pyžamka a spodní prádlo z Lascana-Shop (objednávám hned teď♥) a ze Zootu (škoda že jsem si dala zákaz nakupování..).

Sport Bra!
Home: Sport Bra!
Jsem přesně ten člověk, který příjde domů a podprsenka letí dolů (a která holka není že jo:D) a nejradši doma nosím sportovní podprdy (teda ne zrovna ty propocený of course). Jsou pohodlné a nikde netlačí. Mimochodem..ten overal potřebuju!

Budu moc ráda, když mi napíšete, co doma nejradši nosíte vy! Někdy mi to domácí oblečení přijde i zajímavější než to, co nosíme ven. Celá já, haha. V poslední době jste se u mě docela rozpovídaly a píšete mi vlastní názory a já vám za to moc děkuju♥ Jste nej!
Mějte boží týden.
G

10 komentářů

  1. To je tak boží wishlist!! <3 Já doma většinou nějraději nosím tepláky a top, když je zima tak mikinu, v létě zase kraťásky nebo dlouhý šaty :D Ale zrovna teď mám na sobě župan s kočičíma ťapkama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuuu☺ ten jsem viděla na fotkách a je šíleně cute☺

      Vymazat
  2. Je, super clanek a skvely wishlisty. Domaci obleceni proste musi byt nejlepsi a nejpohodlnejsi, ale nikdy by me nenapadlo napsat o tom clanek, to se fakt povedlo! Ja teda nosim vetsinou teplaky nebo bavlneny kratasy a nejaky pohodlny oversized triko. ;) Jinak ta pastelove ruzova podprsenka je proste bozska! ;)
    Sandra / http://shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď se úplně stydím, protože podobné oblečení na doma taky strašně miluju, ale nosím jenom samé staré trička a vytahané tepláky :( :D Ale zase je mi v tom dobře, tak co! :D
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako je pravda, že mám doma někdy na sobě taky uplnou hrůzu:D a když jsem u přítele, tak nejradši nosím jeho oblečení:D

      Vymazat
  4. Že bych obměnila domácí šatník, ať se mě nemusí pošťák vždycky leknout? :D

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji moc za tuhle homewear inspiračku :-) Já jsem si nedávno pořizovala úplně nové podprsenky a fakt krásnej a vymazlenej župan s kočičíma ouškama ... Už se nemůžu dočkat, až to ukážu manželovi... Je teď na pracovní cestě takže to ještě ani neměl šanci vidět :-)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS