Social Media

2016 Highlights

8.1.-8
Už pomalu dokončujeme první stránku nové "knihy", ale já bych se dnes ještě ráda ohlédla za minulým rokem. Skrz blog si aspoň můžu i sama pro sebe připomenout všechny momenty, které zaslouží si pamatovat ještě další léta. Rok 2016 mi přinesl poměrně hodně změn. Dokončila jsem školu, začala chodit na novou a ke stávající práci jsem si přibrala další. Rozhodně to vždycky nebylo jednoduchý, ale jsem ráda za všechna rozhodnutí, která jsem udělala a vlastně i trochu pyšná na to, co se mi letos povedlo. Jako asi každý rok, ne všechny dny byly nejrůžovější, ale o to více jsem se pak radovala z těch, které stály za to! I s přítelem jsme prožili největší krizi našeho vztahu, ale ve výsledku jsem za to snad i ráda, protože nám to hrozně pomohlo a od té doby to je mezi námi nejlepší, co kdy bylo!

7 koncertů, 3 letní festivaly, 1 opaření čajem, několik problémů s žaludkem, Budapešť, hory, Drážďany, ...
Myslím, že jsem ještě žádný rok neutratila tolik peněz za hudbu a prášky:D. Po pravdě, zdraví je jedno z těch červíků, o kterých jsem vám psala minule. Vlastně už od května mi tu a tam není dobře a nejen že mi to komplikuje život co se týče povinností, ale člověk má logicky i trochu strach.
Ale musím říct, že teď jsem už mnohem víc připravená na nový rok. Už jen stačí udělat generální úklid doma, otevřít nový diář a trochu si zase vše zorganizovat! Silvestr a Nový rok jsem strávila s P♥ a vlastně hlavně jemu vděčím za to, že se od posledního článku cítím mnohem lépe. Konečně mám zase energii do všeho se pustit☺

3.2.-7
1.3.-5
1.3.-8
11.2.-3
Fancy večeře na výročí v Café Imperial

17.2.-15
17.2.-25
Mamka se mnou letos absolvovala hodně blogerských akcí a užily jsme si spolu úžasné chvíle!

28.2.-3
Nike Woman always&forever

55-43
Vy víte, jak zbožňuju Bastille. Takže jejich koncert byl prostě nejlepší! Ale ze všech těch zbylých byl nej Kygo♥ Byl to neskutečný zážitek, vážně..jeden z nejhezčích!

18.4.-3
Hned z několika důvodů mám tuhle fotku ráda: poprvé jsem na sobě měla můj první kousek od IvyRevel♥, slavili jsme s P moje narozeniny a vyřešili naše "hard-times", byly jsme v jedné z nejlepších hradeckých kaváren (nechápu, proč jsme tam od té doby nezavítali) a byla jsem ten den neskutečně šťastná!

30.3.-28
55-23
55-61
Pražský Majáles☺

37-10
255-15
77-7
56-1
The  ColorRun se ségrou☺

117-33
117-47
Ambasadorka úžasného začínajícího festivalu Fingers Up!

DSC_0137
Budapešť posty stále plánuju někdy zveřejnit!:D

IMG_0701
Nike women na večerním venkovním NTC cvičení♥

DSC_0573
Víc a víc jsem ráda za to štěstí mít ségru♥

239-1
239-21
610-24
2310-7
1012-1
Nejkouzelnější čas v roce jako třešnička ve 2016!

A jak jste si vůbec užili Silvestr vy? Naše slavení bylo o dobrém jídle, dobrém filmu (We are your friends bych mohla vidět pořád a pořád!), alkoholu tak akorát:D a nakonec mě P vytáhl i do města, abych se setkali s přáteli a zatancovali si. A teď už jsem vážně mrtvá, takže si jdu pustit poslední vlogmas Zoelly (jediný, který jsem letos sledovala a stejně ho dokoukávám až teď:D) a kdo ví, jestli ho vůbec uvidím celý, protože víčka už moc nedokážu udržet:D
Pusu a ať je váš rok 2017 ten NEJ!
G

11 komentářů

  1. Ty fotky jsou fakt krásný, úplně mě pozitivně a produktivně naladily. Navíc ti to na nich děsně sluší! Je super, že jsi našla tolik hezkých chvil, a že jste s přítelem krizi už vyhnali - přijde mi, že skoro vždy po překonání něčeho špatného se vždycky žije strašně dobře :) Tak ať vám to vydrží a šťastný nový rok! :)
    www.lucastirska.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi taaak hodná! Moc děkuju a i oba s přítelem děkujem!! Tobě taky krásný nový rok :*

      Vymazat
  2. Skvely fotky a super zazitky, vypada to, ze tvuj rok byl skvelej a hodne si toho zazila a to ti preju i do toho novyho!!! Na vsech fotkach ti to strasne slusi a jidlo taky vypada super. ;)
    S laskou
    Sandra / http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně úsměv!! Je krásné, že máš na všech fotkách takový šťastný výraz! P.S. Jak všichni můžete umět fotit to jídlo tak pěkně? :O
    www.littlepieceofmyhappiness.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu děkuju☺ A s tím jídlem...jde o léta praxe:D ...a dobrý světlo! To je základ:D:)) Teď v zimě to tolik nejde:D

      Vymazat
  4. Miluji tvůj styl focení, máš všude hrozně pěkně světlo :-) Jinak ti to samozřejmě všude moc sluší

    OdpovědětVymazat
  5. I přes všechny problémy jsi měla krásnej rok a já doufám, že se brzy zase uvidíme a dáme první novoroční kafíčko <3 Ndherné fotky, všude ti to děsně sluší!!

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou opravdu nádherné 💕 A jsem rada, ze už mas mnohem lepší náladu :)

    Littlethingsforem

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS