Social Media

First days of December

412-3 
Krásnou neděli!
Právě jsem dočetla mé momentálně dva nejoblíbenější blogy, kde vím na 100%, že vždy najdu nějaké vánočně laděné články - a cítím se ještě víc svátečně...přitom by člověk řekl, že to už snad ani nejde O:). Poslední tři noci jsem prokašlala, rýma mě ještě také neopustila, čekají mě v práci dvě noční a za týden další dvě zkoušky. Ale všechno tohle přehlížím. Jediné, co mě teď zajímá je to, abych si já i lidi okolo mě tenhle nejkrásnější čas v roce užili na 200%! Myslela jsem, že bych tenhle rok i udělala blogmas, ale přeci jen..jak jsem už psala, už mi začalo zkouškové a diář praská ve švech, tak radši nebudu tlačit na pilu. Ale myslím, že i tak se můžete těšit na velký počet (hlavně vánočních) článků!

412-8

1. Christmas Shopping
2. & 3. Bastille♥ Se ségrou jsme si je vážně užily! Podle mě to byl jejich nejlepší koncert. Všechno měli vymyšlené do detailů a prostě..Dan♥
4. Kolekce Gabby v Primerku #socute

412-9
Kamarádka mi teď zrovna říkala, že vůbec nikde nemám fotky naší Delinky. Tak tady prosím je. S jejím nádherným zimním setřihem. Od bráchy. Ano, chudinku nám ostříhal, ona sama se nechala a nikdo z nás o tom nevěděl.

412-10

1. Večeře v Pasta Krusta s láskou po zkouškách.
2. & 3. Za mě vede stromeček na Václaváku, ty perníčky jsou úplně pohádkové!
4. Náš letošní věneček - přírodní a červený.

412-5

1. Nejkrásnější obchod/květinářství v Drážďanech.
2. - 4. Drážďany = nákupy, červená & zelená, čajíčky.

412-7

1.-4. Jaké nádherné počasí nám letos vyšlo na výlet! Myslím, že jsme naprosto skvěle nasáli vánoční náladu a užili si krásný pátek.

412-2
Kouzlo Vánoc♥

412-4
Haha a dobré jídlo. To k Vánocům také patří že?

412-6

1. Zlatá a bílá je jedna z mých nejoblíbenějších kombinací♥
2. Snowball muffin jako taková vánoční tradice O:)
3. Nejsem si jistá, jestli je tohle vůbec dobrý, i když to vypadá tak nádherně!
4. :*

412-1

A s touhle naší nedělní velkou snídaní se s vámi loučím♥ Doufám, že máte nádhernou 2. adventní neděli a já se budu na vás zase brzo těšit - stejně jako na vaše komentáře, ty mi vždycky udělají takovou radost!
Pusuuu
G

16 komentářů

  1. Před týdnem jsem zrovna byla v Drážďanech, miluji to tam!
    JANNIEBEL

    JANNIEBEL- giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Jeee, skvely fotky, v Drazdanech jsem jeste nikdy nebyla, ale strasne rada bych se tam nekdy koukla! ;) A jidlo vypada naprosto bozsky!!! ;)
    xoxo
    Sandra / http://shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)) určitě se tam někdo kolem Vánoc podívej, stojí to za to!!:))

      Vymazat
  3. Chudák Delinka :D bráška je šikula! Jinak jako vždy nádherné fotky, už se mega šíleně těším na Váncoce! Myslím, že jsem od tebe tu vánoční náladu dost chytla <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jí to ale hezky dorůstá:D:D Jeee a tak to je super♥ Už se nemůžu dočkat našeho vánočního dýchánku♥

      Vymazat
  4. Opravdu krásný článek! Mně tedy vánoční atmosféra určitě neschází, ale i tak hltám jeden vánoční článek nebo video za druhým! Těším se na další podobné :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, tyhle články mě vážně baví :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prosinec je prostě nejkouzelnější měsíc v roce ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Já zatím na Vánoce nemyslím, mám toho tolik do školy. Ale tady u tebe na blogu je vždycky tak hezká vánoční atmosféra :)) Chudák Delinka teda, ale ještě, že to brzo doroste :D :/ A Gábi, neviděla jsi letos někde ten tvůj kabátek? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeej chudáku:( Já už mám taky zkoušky, ale snažím se si to nepřipouštět a nestresovat se z toho:D Jeee a nekoukala jsem moc:/ Zkus Zaru, jestli letos naemají nějaké podobné:))

      Vymazat
  8. vánoční Drážďany vypadají perfektně - ne nadarmo se říká, že ty německé trhy jsou jedny z nejlepších :) Mimochodem po kolekci od Gabby pokukuju už od začátku, je strašně roztomilá!

    Zápisky z cest a života v Anglii ⇨ Secrets of M

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda!! A já se musela udržet, abych tu kolekci nevykoupila celou:D Ale odešla jsem jen s pár věcmi O:)

      Vymazat

Instagram

Theme by STS