Social Media

SOWG: Christmas Gift Guide

Christmas Gift Guide? Vážně??? Ano, myslím to smrtelně vážně:D. Chtěla bych vám dnes sepsat pár rad, co se nakupování dárků týče. A protože čas hraje v mé "příručce" tu nejdůležitější roli, je nutné vám všechny moje tipy předat už teď! A navíc na mě Xmas nadšení opravdu sedlo už teď, musím to nějakým způsobem zebe dostat, jinak by to schytali moji přátelé, přítel nebo mamka se ségrou a toho se chci radši vyvarovat. Já totiž dokážu být docela blázen a otrava, co se takových věcí týče O:). Takže pokud na Vánoce nechcete ještě ani myslet, vraťte se k dnešnímu článku třeba za dva měsíce. Pokud vás nákupy dárků stresují, možná byste ale přeci jenom měli číst dál, možná mám pro vác recept, jak tomu všemu předejít. A pokud jste stejní nadšenci z blikajících světýlek, vánočních melodií, balení dárků a vůně cukroví a jehličí, jste srdečně zváni (a mám vás moc ráda!).

BE WELL-TIMED
Nevím, jestli nakupování dárků v září nehraničí se šíleností, ale pokud většinu dárků pořídíte během září/října, ochráníte se před zbytečným stresem, nákupy zbytečností a koupíte jen to, co se vám (nebo bude druhým) opravdu líbí! Navíc vám v prosinci zbude spousta času na užívání si pravé vánoční atmosféry.

SHOP CONTINUOUSLY
Tip jak se před Vánocemi nezruinovat. Objednejte pár věcí přes internet v říjnu, zajděte si na nákupy jeden víkend v listopadu. A pokud vás něco tak zaujme a myslíte si, že by to pro toho určitého člověka bylo to pravé ořechové, kupte to klidně v květnu. Já osobně to tak dělám i s dárky k narozeninám. Aspoň pak nikdy nekoupím nějakou blbost, kterou ve spěchu hledám na poslední chvíli. Navíc - budete utrácet postupně a váš účet nebude v prosinci plakat.

HAVE A XMAS PLANNER
Mít zápisník na dárky má hned několik výhod. Budete mít vše na očích a nezapomenete, co jste už koupili nebo nekoupili (hlavně pokud kupujete dárky během roku jako já), na nikoho nezapomenete! a pokud si necháte sešit i do dalších let, uvidíte, co jste kupovali minulé roky a nestane se vám trapas, že byste koupili tu stejnou/podobnou věc tomu samému člověku vícekrát.

FOLLOW SALE
Nemyslím, abyste kupovali svým blízkým blbosti, které najdete ve slevách. Ale řekla bych, že se docela vyplatí sledovat slevové akce během roku, a to hlavně u dražších kousků. Dny Marianne, Black Friday. Informace o slevách u dražších značek taky dost často najdete na FB stránce koček z Czech Chiks nebo na blogu mojí oblíbené "tumblrky" Cary. (nemáte zač☺)


210.-1210.-3210.-6210-2210-4210-5210-7210-8210-9
Pár fotek z loňského vánočního období☺

Jestli máte nějaké super tipy jak vyzrát nad vánočními nákupy, nestresovat se zbytečně před Štědrým dnem a ušetřit, podělte se o ně v komentářích. Myslím, že to hodně lidí ocení!
Já jsem ze sebe aspoň trochu dostala vánoční nadšení a už se zase zklidňuju a budu myslet na podzim, jak bych správně měla:D

Mějte se krásně!
G

8 komentářů

  1. Skvely clanek, sice trochu neobvykly, ale zaujalo me to! Vazne uzasny tipy a rady, moc za ne dekuju, urcite se k tomuhle clanku jeste vratim! Me ale vanocni nakupovani nejak nestresuje, takze je zacnu nakupovat az tak v listopadu, to mi naprosto staci! ;)
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com
    https://www.instagram.com/sandraslusna/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super:)) já pak v listopadu taky nakupuju nejvíc, ale jsem víc v klidu, když už mám hodně věcí dopředu:D

      Vymazat
  2. Jů :) když jsi takovej velkej Christmas lover, tak doufám v hooodně vánočních článků :) Já miluju Vánoce úplně maximálně :D Minulý týden jsem byla nemocná a koukala jsem na vánoční filmy :D Dárky už také pomalu nakupuji. Nakupuju online, takže raději předem, aby se nestalo, že mi to dojde na Nový rok :D Často nakupuji na ebay :) No..prostě maniak :D V budoucnu bych ocenila třeba i tipy na vánoční filmy, písničky, cukroví, nebo třeba jak trávíš Štědrý den ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihi:D No kdyby o ně byl zájem, tak se nebudu bránit:D Mně to dělá hroznou radost..čtení vánočních článků i jejich psaní☺

      Vymazat
  3. Jeeej, tak na Vánoce jsem ještě nemyslela :D Jsem typ, co nakupuje až v prosinci. A přiznám se, že Vánoce ani nějak už neprožívám, ale na Lásku nebeskou se moc těšim :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:DTak to se neboj, já je klidně prožiju i za tebe:D:D

      Vymazat
  4. Jako dítě jsem dárky kupovala nebo vyráběla už v září. Čím víc mi bylo, tím déle jsem je sháněla a tím spíš jsem Vánoce začala brát jako spoustu nervů a ve výsledku nic moc období. Nakonec si stejně nejvíc užiju ty dny po tom, kdy už je klid, já mám kolem sebe rodinu, dárečky a hromady jídla :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to měla spíš naopak, jako dítě a přes pubertu jsem Vánoce moc nemusela, ale teď jsem vážně blázen♥

      Vymazat

Instagram

Theme by STS