Social Media

Summer Inspo

Ahojda!
Jaký je váš poslední týden v červnu? Můj je skvělý už jen z toho důvodu, že se mám pořádně na co těšit! Chcete konečně prozradit moje plány na prázdniny? Nutno podotknout, že prázdniny mám jen do půlky července, pak už začíná spíš horor v podobě učení na státnice:D. Ale myslím, že i tak se mi povedlo volno naplánovat dokonale. Čekají nás dva festivaly - Rock for People, který poprvé absolvujeme celý a Fingers Up, který nám vloni utekl, ale letos si ho nenecháme ujít! Jestli jste o něm ještě neslyšeli, tak koukněte na jejich stránky. A další plány? Budapešť a Krkonoše! Ani nevím, na co z toho se těším víc. Budapešť jsem si z fotek a článků zamilovala už teď a na hory, přírodu, tůry a klid a čerstvý vzduch myslím pořád. Kam jedete vy?☺

A protože je léto v plném proudu a prázdniny doslova za dveřmi, řekla jsem si, že by nebylo od věci přidat nějakou fashion inspiraci pro teplé dny. Aneb kousky, do kterých jsem se zamilovala... Kristý mi navíc řekla o skvělých kouscích z Esprit a moc ji za to nemiluju. Odkdy má Esprit sakra tak nádherné věci? Můj wishlist je dloooouhý! A tady máte ty top kousky:

DRESSES&PLAYSUITS
Off shoulder trend se mi hrozně moc líbí a doufám, že seženu aspoň jedny takové šaty/overal/top!

Playsuits&Dresses

černý - Esprit, cihlové - Mango, modré - Newlook, modrý - River Island, černý - Ally Fashion, bílý - Esprit

BIKINI
Barvičky, zajímavé aplikace, krajka, háčkování - tohle léto je rozhodně povoleno úplně všechno! Pro mě vítězí jednoduché plavky se zajímavým detailem - ty korálové od Esprit? Láska na první pohled, ta záda musí vypadat skvěle!
beach
Modré - Lisa Marie Fernandez, korálové - Esprit, vzorované - Triangel, osuška - Esprit

SANDALS
Minulý rok mě žádné "pantofle" nezaujaly, ale teď bych se mezi těmi starorůžovými a stříbrnými nemohla rozhodnout! A nějaké balerínky/sandálky na zavazování jsou také na mém wishlistu! Baleríny jako takové nenosím, ale tyhle jsem si zamilovala. 

boty
Růžové - Esprit, barevné - Revolve, stříbrné - Esprit, béžové - Esprit

SPORT
Co vám v létě stačí? Podprda a kraťásky! Na běhání si ještě beru i nějaký top a nezapomínám na kšiltovku, protože mít úpal by mi ještě scházelo:D 
Workout
Šedá - Esprit, květovaná - Ted Baker, nude - Esprit, růžové - Nike, mentolový - Esprit

HOME
Můj pokoj v létě zkrášlují bílé polštářky s ananasy, ale tyhle barevné jsou taky dokonalé! Kdy jindy doma přidat barvičky, když ne právě v létě? V horkých dnech stoprocentně každý upotřebí i nějakou pěknou karafu na vodu a mísu na ovoce:)

Home
Barevný - Esprit, mentolový - Next, růžový - Esprit, koš - Next, mísa - Esprit

Nezapomeňte mi napsat, který kousek byste si nejradši hned koupili vy a co je podle vás letní nezbytností!
Posílám pusu♥

G

6 komentářů

  1. Vybrala jsi nádherné kousky, já bych z toho brala minimálně polovinu haha :D <3 Off shoulders věci jsou nejlepší! Skvělý článek! Ps: já potřebuju ty šaty z Espritu s dlouhým rukávem!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je to zlo, co ti mám říkat:D:D Já bych toho od nich chtěla fakt spoooustu!!♥

      Vymazat
  2. Krásna inšpirácia :) Veľmi by som si chcela zaobstarať nejaké vecičky na cvičenie a týmto si mi pomohla ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, v Budapešti se ti bude moc líbit, já tam byla s přítelem v březnu a zamilovala jsem si to tam! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé fakt? Já se tam fáákt těším! Už z fotek je Budapešť nádherná♥

      Vymazat

Instagram

Theme by STS