Social Media

Last days in pictures

Krásné úterý!
Jak se máte? Doufám, že si pořádně užíváte slunečné dny a přicházející léto! Omlouvám se, že tu bylo teď několik dní ticho, ale jsem celé dny zavřená v pokoji s bakalářkou (yeeey!:D). Protože by mi ale jenom psaním praskla hlava, samozřejmě se chodím i ven vyvětrat. Vlastně jsem měla naprosto skvělý víkend! V sobotu mi přítel udělal boží snídani (nom nom), přes den jsem psala, psala, psala a večer jsme se zase viděli♥. V Hradci momentálně probíhá Open Air festival ("divadelňák"), takže je ve městě spousta lidí a všude je rušno, což není pro Hradec tak úplně typické, ale mně se to hrozně líbí. Na každém rohu narazíte na známé a potkáte kamarády, které jste dlouho neviděli. V sobotu se ještě na náplavce konal Food Street festival, kam jsme se šli také kouknout, ale neměli jsme hlad, takže jsme si odtud odnesli jen pivo a fresh z manga a maracuji (s vodkou...ups:D). Večer se k nám přidal i kamarád a už už to vypadalo, že bude party až do rána, ale naštěstí jsme nakonec byli rozumní a po jedné byli doma. V neděli měl totiž přítel s jeho kluky turnaj a já se byla na chvilku i podívat (jsou taaak roztomilí a šikovní☺). A včera mi Petřík udělal můj snad nejoblíbenější oběd (rozvařená rýže s kuřecími kousky a zeleninou!)...podle mě mám toho nejlepšího přítele na světě :D♥

Konec vyprávění, je čas na fotky - ty dnešní jsou z mých posledních dnů, tak doufám, že se vám budou líbit:)

216-1
216-2Top - Pull&Bear, Skirt - H&M, Sneakers - Adida, Clutch - H&M
216-6
216-4
216-3
216-5
216-8
216-7
216-9
216-10
216-11
216-12Breakfast to go = cesta do Prahy☺ Jeli jsme se s přítelem kouknout na den otevřených dveří - ne mé budoucí - školy (moc nás nezaujala) a při té příležitosti si aspoň užili společný den, zašli si na mňamky a ponakupovali.
216-13
216-14Děkuju Kristý za tip na Cafe~Cafe! Dortíky byly vážně úžasné! Hned bych tam šla zase O:)
216-15
216-16
216-18
216-17
216-19
216-20
216-21

Tenhle týden je pro nás s Petříkem posledním, co se povinností ,aspoň na chvilku, týče. Pak nás čekají tři týdny prázdnin! But first things first, jde se makat, ať ta bakalářka aspoň za něco stojí!

PS: Čekají vás super články a menší (nebo větší) změna na blogu, jen mi dejte chviličku času O:)
Pusu
G

6 komentářů

  1. Vypada to tak, ze mas fakt toho nejlepsiho pritele :D Drzim palce s bakalarkou a uz se tesim zmeny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne fotky a skvelý článok :) Ten cheesecake vyzerá skvelo ♥
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou opět hrozně super a to jídlo vypadá úžasně! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou opět hrozně super a to jídlo vypadá úžasně! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  5. Jako vždy, nejlepší fotky a nejlepší jídlo! Ještěže zrovna snídám :D A s bakalářkou už to vydrž, jsi šikulaa! Pak se to samozřejmě musí oslavit :D <3

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný fotky Gabi a ty seš fakt nádherná! :) A jsem zvědavá na změny! :) M.

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS