Social Media

SEPTEMBER SUMMARY

Ahoj!
Jaké jsem měla září? Co jsem dělala, nedělala, kde jsem jedla a s kým jsem byla?

zari23
Ještě těsně před začátkem školního roku středoškoláků jsme se ségrou vyrazily do Prahy na nákupy.

zari22
Ale protože mělo být hezky, den v Praze jsme začaly kafíčkem (ségry první kafe!) ve Starbucks na Hradě a projížďkou po Vltavě na šlapadlech, kde jsme měly ten nejlepší "ségrovskej pokec" za dlouhou dobu.

zari21

zari20

zari18

zari17
S přítelem jsme si chtěli udělat ranní piknik, ale já nebyla dostatečně dobrodružná a chtěla jsem teplý kafe v hrníčku, tak jsme nakoupili mňamky, který můžu a sedli si do CrossCafé:D

zari16
A jako každý měsíc - návštěva knihovny!♥

zari15
Ještě než mi začala škola, sešla jsem se se spolužačkou v naší hradecké kočičí kavárně a dala si ten nejvoňavější levandulový dort. A to jejich kafe!♥

zari14
Opět cesta do Prahy. Tentokrát s láskou ...a snídaní #onthego jako vždy.

zari13

zari12
KIKO nail polish

zari11

zari10
Všechno v Nike = ♥

zari9
Musím říct, že jsme se v Praze s přítelem měli fakt skvěle a hrozně jsme se nasmáli. V YamYam kousl do něčeho extra pálivýho, že během vteřiny zrudnul, přestal mluvit i dýchat a jen zmizel na záchodě:D Vůbec nevíme, co to bylo, ale rozdýchával to chudák asi půl hodiny (a já mohla umřít smíchy:D). 

zari8
Na kafe jsem lásku vzala do MyRawCafé. Já si dala opět krtkův dort, přítel tiramisu a oba cappuccino z mandlového mléka, které vonělo jako nějaké italské jídlo, ale chutnalo fantasticky! A opět nás dostalo, kolik energie jsme po téhle raw stravě měli. Trochu jsme nestíhali vlak, ale vůbec nám to nevadilo, sprintem jsme z kavárny běželi až na nádraží a já pak v Hradci i ze zastávky domů:D

zari7
Další týden, další Praha - ale jen jako mezizastávka, protože hlavním cílem byl Freeport v Hatích u Znojma a jejích narozeninový Late Night Shopping. 

zari6

zari5
Cookies a jahoda-cheesecake pro kamarádky, že mi poskytly přespání u sebe v bytě a caramel pro mamku, protože ráda dělám milovaným radost:)

zari4
A nejen že mi byl poskytnut nocleh ale i snídaně. Strašně dobrá snídaně!

zari3
Poslední prázdninový den jsme nešli s přítelem zapít ale spíše zajíst. Byli jsme v naší oblíbené restauraci, přítel si dal panenku se sušenými rajčaty a bramboru plněnou sýrem a já těstovinky - fazolové lusky, sušená rajčata, losos, rajčatová omáčka.

zari2

zari1
A s příchodem zimního semestru jsme s kamarádkou založili tradici, že budeme úterky a čtvrtky chodit do Bazalky na obědy. S tím, že první týden ve čtvrtek nemůžu, protože mám práci a jejda..práci jsem měla i druhý týden:( Takže tradice se zatím moc neplní:(

Doufám, že na vás článek nebyl moc dlouhý. Nevím, jestli bych zvládala dávat random posty každý týden. Asi bych neměla ani dostatek fotek, ale myslela jsem, že bych každý měsíc mohla udělat takové shrnutí:)
Líbily se vám fotky?:)
G

16 komentářů

  1. Skvelé fotky :) A rozhodne aspoň raz za mesiac sprav takýto článok, aj keď ja by som ho privítala aj každý týždeň, ale chápem, že s fotkami je to ťažké :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě a to by tu byly pak jen samé random posty a to zase taky nechci:) takhle to bude asi ideální:) děkuju za komentář:))

      Vymazat
  2. Opravdu pěkné fotky! Určitě bys každý měsíc mohla dělat shrnutí celého měsíce s fotkami, já mám takové články strašně ráda! Ještě k tomu, když někdo fotí jako ty! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Jako vždy skvělý fotky! Dortíky, kafíčka, vlastně všechno jídlo vypadá nejlíp!! A do té kočičí kavárny fakt musíme! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No koukám, že to je vlastně hodně jenom o jídle:D ale když já to jídlo tak ráda:D A to teda musíme! Co nejdřív!!:D:)

      Vymazat
  4. Krásné random fotky :) Vždycky se na ně ráda podívám.

    OdpovědětVymazat
  5. krasny fotky, vzdycky se rada divam na jidlo a na piti a pak si rikam, kam vsude musim taky zajit :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To já taky u jiných blogů a pak mám hrozný hlad:D

      Vymazat
  6. Jsi fajn,co uz se mi ale moc nelibi je tvuj koni oblicej,mnohem vic by ti sluselo kdyby ses zacala poradne malovat,hlavne ten oblicej vykonturovat! Jinak hezky vylet,majda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Necítím se, když jsem moc zmalovaná. Jestli se ti líbí holky, co jsou chodící obrázky, protože se prakticky namalují na jiného člověka, tak můžeš jít jinam:) tady to asi nenajdeš:)

      Vymazat
  7. Takové shrnutí bys mohla dělat klidně každý týden a jsi hrozně moc hezká! :) Hlavně Tvá fotka na instagramu s pusou, ta je úúžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bych na to ale neměla dostatek fotek:( A mockrát děkuju! Jsi zlatá!!!:*

      Vymazat
  8. Kde je prosím ta vaše oblíbená restaurace, jak tam mají tu plněnou bramboru?:D

    OdpovědětVymazat
  9. Ty si teda žiješ Gábi :D maličko závidím :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS