Social Media

Leather Cap

22.10.-11

Čauky!
Jaký máte týden? Já docela hektický, ale zároveň i moc fajn. Do školy toho teď mám vážně hodně, moc nestíhám, ale proč si nezajít ve středu večer do města, ve čtvrtek rovnou taky a příští týden rovnou na další party. Já jsem fakt antiparty člověk, kterej jde někam večer jednou za rok. No a to "jednou za rok" nastalo zrovna tyhle dva týdny:D. No co, přeci nebudu jen v práci nebo ve škole. Navíc si mě teď i přítel extra rozmazluje. Sice se moc nevidíme, ale vždycky mi přinese nějakou svačinku do práce, udělá mi oběd, když letím ze školy do práce a koupil nám i lístky do divadla!

Ale zpět k pondělku. Měla jsem skvělej holčičí den. Jela jsem za Kristyy do Prahy a skvěle jsme si to užily! Strašně dlouho jsme řešily, kam si zajít na brunch. Padlo tolik nápadů, že jsme ve výsledku vlastně vůbec nevěděly kam zajít:D Nakonec to ale vyhrálo My Raw Café, kde jsem sice už dvakrát byla, ale nic slaného jsem tam ještě neměla. Obě jsme si daly "míchaná vajíčka" a naivně si myslely, že to byly fakt vajíčka:D Pak jsme prošly obchody, povídaly a povídaly a protože se Kristy celý den tahala s foťákem, vyfotila mi i outfit. Děkujuu:*

22.10.-1

22.10.-2

22.10.-3

22.10.-7

22.10.-8

22.10.-9

22.10.-6

22.10.-10

22.10.-4

22.10.-12

Cap - H&M
Crop Hoodie - H&M
Jeans - H&M
Jacket - H&M
Bag - Aldo
Shoes - Adidas
Watch - DKNY
Rings - Mango

A jak se vám vůbec můj outfit líbí? Krátkou mikču z H&M jsem měla poprvé, ale je nejvíc pohodlná! A koženková kšiltovka je mým novým parťákem, když se bojím, že bude pršet(celá já:D).

Mějte krásný víkend!
Pusu
G

9 komentářů

  1. veľmi pekná čapica a krásny jednoduchý outfit :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Ty botky jsou dokonalý :) !


    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Lepší než se tahat s deštníkem, viď :D Byl to super super den!!:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda! Díky bohu ještě jednou, že nepršelo:D:D Byl skvělej!!♥

      Vymazat
  4. Máš krásnou postavu! :) Ty botky musí být super pohodlné:)

    Janina
    bloggopis.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS