Social Media

Caterpillar

Čauky!
Kdo by řekl, že bude tak těžké sedět u počítače a psát článek. Byla jsem včera s taťkou poprvé na lezení. Ne nikde na stěně, rovnou hezky ve skalách. A svaly, o kterých jsem ještě nevěděla, že je vůbec mám, se ozývají víc než dost:D Bolej mě prsty, svaly okolo zápěstí a hlavně předloktí! Au! 

Ale teď ke dnešnímu outfitu. Předem se omlouvám za špatnou kvalitu fotek. Foťák jsme měli v opravně před pár měsíci, protože odmítal ostřit i fotit a když jsme ho dostali zpět, pro změnu má ostření opět rozbité. Ostrá není nikdy věc, která se fotí, ale hezky to co je za ní.Takže jsme foťáček opět poslali k doktorovi a doufám, že tentokrát se už opravdu vrátí v super kondici!
S focením mi pomáhal přítel chvilku před tím, než jsme s mamkou vyrazily na oběd. Když jsem pak na fotky koukala, nejen že jsem byla naštvaná kvůli zaostřování, ale taky kvůli tomu, že jsem na 90% z nich vypadala, že s přítelem čekáme miminko:D Ještě ke všemu jsem se ten den namalovala tak, že jsem se v tom absolutně necítila. Ale tak každý den nemůže být posvícení, že? 
Jak se vám jinak outfit líbí?

18.9.-3

18.9.-4

18.9.-5

18.9.-7

18.9.-6

18.9.-2

18.9.-9

18.9.-8

18.9.-1

Crop top - Stradivarius
Long skirt - Bershka
Denim Jacket - H&M
Shoes - H&M
Bag - Zara
Rings - Mango
Necklace - H&M

Mějte krásný den! Je pátek! FriYAY! A jaké máte plány na víkend? Já se chystám do Prahy a na Night shopping do Freeportu. Kdybyste někdo měl cestu ať už do Freeportu nebo se chtěli potkat v Praze, napište:*
G

18 komentářů

  1. ta sukně je perfektní! moc ti sluší <3

    OdpovědětVymazat
  2. " ze cekame miminko" :D:D nee, slusi ti to, sukne je moc hezka :)

    ClaudiasNewLife

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi ti to pristane ! :) krásne fotky :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Náááhodou Ti to mooc sluší!:))

    OdpovědětVymazat
  5. Tá sukňa :) Dokonalosť ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Vážně ti to sluší. :) A máš skvělou džínovou bundičku!

    OdpovědětVymazat
  7. Páni to ti opravdu sluší :) ! Ta bundička je obzvlášť krásná :) !

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS