Social Media

A Day in Prague in pictures and video

Prague-blog

Je tu random článek!
Který tu dlouho předlouho nebyl.
Mám teď opravdu nabitý program a příjde mi, že to píšu už skoro v každém článku:D Ale škola i práce mi teď dává dost zabrat. Vím, že není nic neobvyklýho chodit do školy i do práce, má to tak spoustu lidí. Ale snažit se ještě nějak aktualizovat blog a udržovat společenský život je někdy nadlidský úkon. Proto, když jsem se dozvěděli, že ve středu mám úplné volno a přítel zrovna taky, museli jsme něco naplánovat. Rozhodli jsme si udělat hezký nakupovací den v Praze, dát si nějaké dobrůtky a zakončit to celé na hokeji, protože hrál náš Hradec♥ se Spartou. Domů jsme přijeli až o půl jedné, byli jsme úplně vyřízení a druhý den jsem musela vynechat školu, ale užili jsme si to náramně!
Teď zase zpátky hurá do toho každodenního koloběhu. Nějaké volno je v nedohlednu, ale na moje nejbližší se vždycky aspoň pidi čas najde, protože bez nich bych se asi zbláznila!
Jaké jsou vaše poslední dny?:)

13.3.-10
Naše klasika, doma udělám jogurt s müsli a ovocem a v Bazalce si nakoupíme nějaké mňamky

13.3.-9

13.3.-8
Koupit nebo nekoupit. Nakonec jsem si klobouček nekoupila, ale hádám, že při sobotní návštěvě Prahy to napravím:D

13.3.-7

13.3.-6
Ovšem košil není nikdy dost, že?:D Konečně jsem našla svoji dokonalou růžovou, kterou jsem tak dlouho hledala!

13.3.-5
Doplnit energii..

13.3.-4
A radši ještě jednou..

13.3.-3

13.3.-2
A hurá na hokej!

13.3.-1

Doufám, že se vám článek, fotky i video líbily. Já jsem moc ráda, že jsem článek stihla rychle napsat a teď už běžím do školy!



Mějte se krásně!
Posílám pusu!
G

20 komentářů

  1. proboha gábi oproti dřívějšku jsi takový vyhublá, to ty diety?:( Měla jsi určitě hezčí postavu jako plnější, teď mi přijdeš opravdu jako very skinny:((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaké diety sakra?:D Vyhublá nejsem, jím stále stejně, kalhoty mi nepadají, vše je v naprostém pořádku:D:)

      Vymazat
  2. Určite to bol veľmi príjemný deň. Tie raňajky vyzerajú priam božsky. Mňam ♥
    Prosím ťa, v akom obchode si si ulovila tú ružovú košeľu ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl♥
      Ta košile je ze Zary:)) a je perfektní! Skvěle padne!

      Vymazat
  3. Aká "vyhubenosť" prosím Vás?? :DD A aké diety?? Lebo ja som si nikdy nevšimla žeby Gabika držala diety? Neviem či ste si všimli všetky tie koláčiky a to sladké pečivo :DD Už len to nasvedčuje tomu že nedrží žiadne diety! ;) A vôbec nie si vychudnutá máš krásnu postavu a neviem prečo si na tebe musí stále riešiť svoje komplexy. :) Inak krásne videjko! :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně někdo, kdo má zdravý rozum:D Mockrát děkuju kočko♥

      Vymazat
  4. No bez občerstvení to nejde to je jasný, mňamy dortík :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky i video! :))
    Můžu se zeptat, v jakém programu jsi video upravovala? :))

    www.sonastorova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju:) Jmenuje se VideoPad Video Editor, ale chtěla bych si stáhnout nebo pořádit nějaký lepší s lepšími možnostmi úprav:)

      Vymazat
  6. Ahoj, ty jogurty děláš doma? Kde sháníš ty kelímky prosím? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda:) ano, kelímky si schovávám z Bageterie a Ugovy Saláterie, abychom je po konzumaci mohli vyhodit a netahat sebou krabičky:))

      Vymazat
  7. Ta sváča vypadá super (ty jogurty - i to kolem ;))! je vidět, že sis výlet užila :) a opravdu ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  8. když si tak prohlížím fotky, tak se už moc těším až pojedu v dubnu za kamarádkou do Prahy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím:) Já jsem půl roku v Praze bydlela a nesnášela ji, ale na výlety si tam zajedu vždycky hrozně ráda:)

      Vymazat
  9. No dny stejné jako tvoje, vůbec nic nestíhám škola a škola a škola -_- a do toho jsem si založila blog no paráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti říkám, že s blogem už vůbec nic nestihneš:D Hodně štěstí:D:)

      Vymazat
    2. No to snad ne :D jako ještě do toho brigáda, no děkuji, ale snad budu stíhat.

      Vymazat

Instagram

Theme by STS