Social Media

Perfect morning

27.1.-3

Nejlepší část dne? Ráno! Když se probudím, nestává se moc často, že bych se ještě hodinu válela v posteli a byla zelezlá pod peřinou. Jsem šťastná, že je tu opět nový den a nezáleží, jestli je to běžné, pracovní, zkouškové nebo prázdninové ráno. Já mám radost pokaždé. A to proto, že mám nespočetně mnoho důvodů, proč se radovat!

Nový den
I když byl včerejšek špatný, teď přichází takový malý nový začátek, kdy se můžete sebrat a jít zase do všeho naplno a vše špatné hodit za hlavu. Navíc ne nadarmo se říká "Ráno moudřejší večera". Kolikrát velké problémy, které řešíte navečer nebo pozdě v noci, ráno vypadají mnohem schůdněji a daleko lépe je ráno vyřešíte.

Čas na sebe
Přes den může být někdy vše dost hektické, skoro ani nestíháte jíst, potkat se s kamarády, natož si najít chvilku pro sebe, kdy můžete zrelaxovat a užít si sami sebe. Proč teda nezačít hned ráno? Vím, že každý to má nastavené jinak. Ale já jsem se naučila si raději každý den přivstat, abych na sebe měla nějaký ten čas. Sledování videí na youtube, prohlížení tumblr.com, listování v časopise nebo čtení mých oblíbených blogů. Pro mě perfektní začátek dne!

Být hned ráno výkonnější
A co je snad ještě lepší? Ať už před snídaní nebo hned po ní udělat něco, co vás do nového dne nakopne a budete mít ze sebe radost. Ať už si pořádně zacvičíte, vyřídíte maily, naučíte se do školy to, co jste plánovali až na odpoledne nebo upečete vaší rodině něco dobrého. Mít ze sebe dobrý pocit hned ráno vám dodá energii a odhodlání do celého dne!

27.1.-4

27.1.-5

27.1.-2

Snídaně
Samozřejmě, pro mě neodmyslitelný bod rána. Vstát, nechat přítele ještě dospat v posteli, uvařit kaši, či jinou mňamku, hezky vše nazdobit a s úsměvem vše donést zpět do postele, kde už máme nastavené vlogy a můžeme si užít nejlepší jídlo dne♥

Dnešní ráno jsem nám připravila borůvkovou ovesnou kaši a pochutnali jsme si i na výborné borůvkové buchtě od mamky. Otestovala jsem také nové čajíky, které jsem našla u taťky. Jsou všechny zelené, ale každý je trochu jiný. Chutnají skvěle, mají boží balení a dokonce mi ladí k hrnečku. Aaaaleluja!

27.1.-6

27.1.-7

27.1.-8

27.1.-9

27.1.-10

27.1.-11

Jelikož jsme měli perfektní ráno, byla jsem plná energie, a tak jsem pro vás nafotila spoustu fotek a mám tak podklady k novým článkům. Máte se tedy na co těšit!
Mějte se krásně!

27.1.-1


29 komentářů

  1. Krásné, úplně z tebe čiší taková spokojenost, klid, pozitivno... moc hezké fotky i článek, hned se člověku vstává do nových dní lépe, měli by to tak dělat všichni:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já jsem momentálně uplně nejspokojenější:D:) Mockrát děkuju!!:)

      Vymazat
  2. Není to sice dlouho, co jsem tě začala sledovat, ale už teď tě řadím mezi mé oblíbené blogerky :) né, jenom že jsi strašná sympoška a kočka, ale taky krásně píšeš a dnešní typ článku, je přesně ten, který mám nejradši :) Myslím si, že jsem si tě oblíbila také proto, že patříš mezi takové ty "obyčejnější" blogery (myšleno jenom v dobrém), žádné oblečení a elektronika za tisíce, žádné zbytečné reklamy profláknutým značkám. A z toho co jsem vypozorovala, tak pravděpodobně pracujeme ve stejném obchodě, takže tím vím jsi mi sympatičtější :D A samozřejmě nemůžu zapomenout na ty tvé snídaně nebo lépe řečeno mistrovská díla :) :D Určitě pokračuj v tom, co děláš :)! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš to je tak krásný:)) Ani nevíš, jakou radost mi tvůj komentář udělal!:)) Jen tady teď sedim a s přiblblým úsměvem na to koukám:D A to je super, že pracujeme ve stejném obchodě:D:) Hned jsi mi taky super sympatická:D:))

      Vymazat
  3. Ta kašička vypadá úžasně, a ty samozřejmě taky :) Plná radosti!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky! :-) ten hrníček je naprosto roztomilý a ta kaše vypadá fakt dobře! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky si raději přivstanu, uvařím svůj oblíbený zelený čaj a pomalu se připravuji na nový den :) Rozhodně je to lepší než nestíhat, stresovat se a utíkat na autobus. I když i takové rána mě potkávají..hlavně, když můj budíček je v pět nebo ve čtyři ráno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo? Já mám stejný názor:)) i když pak stejně kolikrát nestíhám, protože to je pořád pohoda pohoda a najednou musim letět:D

      Vymazat
  6. Přesně taková rána miluji nadevše :) Ani mi nevadí být sama, protože mám takový úžasný klid a čas sama pro sebe. Nic mě neruší, nikam nepospíchám... a pak mám hned lepší náladu a chuť se vrhnout klidně i do toho nejchaotičtějšího dne :) Krásné fotky a Tobě to neskutečně sluší!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně je taky někdy jedno, jestli snídám sama nebo s přítelem:) Užívám si to tak i tak:)
      Moc děkuju!!♥

      Vymazat
  7. z koľkých gramov vločiek robíš kašu? :)) inak úžasný článok <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevážím je, ale podle hladu:D Z 3-5 velkých plných lžic :) Děkuju!

      Vymazat
  8. Mmm, ta miska s ovocem :) Máš pěkný župan a sluší Ti to
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Super článek a super fotky :) Já mám ráno spíše hektické, protože radši vyspávám a pak se sotva stihnu nasnídat :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. ty čaje vypadají dobře a máš skvělý župánek!

    OdpovědětVymazat
  11. krasny clanek :) JSI STRASNE POZITIVNI a to se mi libi,mas krasne fotky a tim novym zacatkem jsi vse naprosto vystihla take miluju rano at jsou jakekoliv az na to me dobihani busu:((:D kdyz ono vstavej si v pet hodin a v pet ctyricet do mesta v sest uz vlake:(

    OdpovědětVymazat
  12. krasny clanek :) JSI STRASNE POZITIVNI a to se mi libi,mas krasne fotky a tim novym zacatkem jsi vse naprosto vystihla take miluju rano at jsou jakekoliv az na to me dobihani busu:((:D kdyz ono vstavej si v pet hodin a v pet ctyricet do mesta v sest uz vlake:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju!!!:)) To je jasný, že takhle brzký vstávání je o dost složitější! Na vejšce, když mám každý den od 9, tak to je pohoda:) Ale samozřejmě, že i vstávání v pět si člověk může nějak zpříjemnit:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS