Social Media

Weekly wardrobe

Už je tady říjen!
Líbí se mi, jak ještě není úplně veliká zima, ale zároveň už opravdu začíná podzim a všude jsou vidět dýně, kavárny nás lákají na sezónní nabídky (V McCafé bych ráda zkusila to Orange Mochaccino a Mozartův dort! Jaká je vaše nejoblíbenější podzimní příchuť?) a instagramy, blogy i tumblry jsou plné nových trendů a hezkých obrázků. Moje dny jsou teď hodně bláznivé, ale veselé a šťastné. Když jsem vám minulý měsíc psala, že je můj život trochu crazy a pro celou rodinu nastává hodně změn, pro mě to byl jen začátek. Od té doby jsem se stala tetou (pokud bychom si představili, že už jsme s přítelem svoji:D), změnila práci a začala mi škola. Ale musím říct, že se i v tomhle rušném období mám krásně! Je důležité se umět zastavit, umět si najít čas sám na sebe, zrelaxovat, ale i na svoje nejbližší, protože ty vám doplní energii ještě mnohem víc!

Dnes tu pro vás mám 5 fotek, na kterých uvidíte, co jsem ve všední dny měla na sobě. Ke každé fotce jsem ještě přidala písničku, protože bych vám i ráda ukázala, co teď poslouchám.

2.10.-2
Jacket-Reserved, Top-NewYorker, Jeans-Tally Weijl, Shoes-Nike, Bag-Zara, Necklace-Gate
Tove Lo - Habits (Stay High)

2.10.-4
Vest-H&M, Top-Reserved, Jeans-Mango, Boots-Destroy, Bag-Zara, Bangle-Aldo
Bastille - Bad News

2.10.-3
Jacket-Reserved, Sweater-Reserved, Jeans-Mango, Shoes-H&M, Bag-Zara, Necklace-H&M
Calvin Harris - Blame (ft. John Newman)

2.10.-1
Jacket-Bershka, Sweater-Pimkie, Jeans-Mango, Boots-Destroy, Bag-Zara, Necklace-Claire's, Bracelet-Mohito
Clean Bandit - Rather Be

2.10.-5
Jacket-Reserved, Top-Victoria's Secret, Jeans-Tally Weijl, Shoes-Nike, Bag-Mango, Watch-Guess, Scarf-Six
Ella Eyre - Comeback

To by bylo asi pro dnešek vše. Já se zase brzy ozvu, mám asi milion nápadů na články + chystám jeden velký projekt, tak snad hlavně najdu nějaký čas, kdy budu moct vše udělat. Mějte krásný začátek nového týdne!
G

11 komentářů

  1. Ake krasne outfity Gabi :)) Ak by som si mala vybrat, tak u mňa víťazí outfit č. 3&4 :) ani som nevedela v McCafe maju take novinky. Už som tam nebola davno. Ale veľmi by som chcela niekde ochutnať pumpkin pie latte. To ma láka najviac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Luci!!:) Já jsem si té novinky všimla v Praze, tak doufám, že bude i u nás v Hradci:) a pumpkin pie latte mám teda taky na seznamu^^

      Vymazat
  2. Skvelé outfity, super inšpirácia si :) A tie náhrdelníky by som brala všetky ! Ach :)

    http://veronikakrasnicka.blogspot.sk/2014/10/im-back-and-i-had-vacation-on-bahamas.html#more

    OdpovědětVymazat
  3. Samé krásné outfity, moc Ti to sluší!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Moje oblíbená podzimní příchu´t je skořice :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já skořici nesnáším:D kromě toho když je ve štrůdlu:)

      Vymazat
  5. Ty náhrdelníky jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak outfity s náhrdelníky jsou podle mě úplně top! A ráda slyším, že jsi šťastná :)

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS