Social Media

Our Italy-trip: Day 3

24.8.-10
Ahoj :)
Dnes tu mám pro vás pokračování "italských článků". Tenhle je třetí a zároveň předposlední. Pokud jste minulé dva neviděli, můžete si je přečíst tady-Řím a tady-Vesuv+Pompeje. Můžu říct, že na ten dnešní jsem se hodně těšila! Těšila jsem se na to, až vám ukážu naše fotky z krásného ostrova Capri, které jsme navštívili 3. den naší dovolené. Musím říct, že to byla bomba! Krásnější ostrov jsem snad ještě neviděla. Nádherné domečky a vilky v kopečcích, krásně čisté moře, kouzelné uličky, trocha historie i luxusních moderních obchodů, boží výhledy na moře i krajinu a celý ostrov prostě kvete (doslova!).

Vstávali jsme brzy ráno a dopřáli si výbornou snídani v krásném velikém hotelu a hned potom vyrazili do městečka Sorrento, odkud nám jel trajekt přímo na ostrov Capri. Po příjezdu jsme si s přítelem prošli lodní přístav Marina Grande a byli se podívat i na pláž.

24.8.-11

24.8.-22

24.8.-15

24.8.-9

24.8.-8

24.8.-23

24.8.-7
A to by bylo, abych si nemusela pohladit každého pejska, který se mi připletl do cesty♥

Po malé prohlídce jsme lanovkou a autobusem vyjeli do městečka Anacapri, které je vážně kouzelné!

24.8.-4

24.8.-3

24.8.-5

24.8.-1

24.8.-21

24.8.-20

A pak zase hezky autobusem o trochu níž do města Capri, které je více zaměřeno na turisty a jejich peněženky :D.

24.8.-2

24.8.-6
Potkali jsme i několik obchůdků s koženými sandálky, které vám udělají přesně na míru a vy si vyberete z miliony druhů.

24.8.-16

24.8.-17

24.8.-18

24.8.-19

Následně jsme zavítali opět na pláž, kde jsme na chvíli relaxovali a musím se přiznat, že i sledovali lidi :D. Na Capri jsou totiž pouze 3 druhy lidí a to - turisti, kteří se tam přijedou podívat na jeden den = my, extrémně bohatí lidé, kteří si můžou dovolit zaplatit dovolenou v nějakém z nádherných luxusních hotelů a nebo ještě větší boháči, kteří zde vlastní nějakou vilku. Takže jsem měla docela zábavičku při pozorování páru, který ležel vedle nás. Slečna si totiž zrovna koupila něco z Miu Miu a já čekala, až tu krásnou krabičku vyndá z krásné taštičky a já uvidím, co krásného si koupila. A ona mě vypekla! Krabičku vyndala, položila na písek na pláži, vyfotila na instagram a zase ji zandala! Why????

A když už jsme měli moře a pláže dost, vydali jsme se na večeři do jedné restaurace, čímž jsme náš výlet Capri ukončili :) Mňam!

24.8.-13

24.8.-14

24.8.-12

Snad se vám článek líbil a nebyl na vás moc dlouhý. Míň fotek jsem ale vybrat nemohla, chtěla jsem vám detailněji ukázat, jaký úžasný ostrov jsme navštívili!
Mějte se krásně!
G

12 komentářů

  1. Článok som si veľmi užila (ako každý tvoj článok), takže dĺžku som ani nepostrehla :) Opäť krásne fotky a tá prvá ♥ to je dokonalosť! Veľmi sa mi páčia a teším sa, že si tieto príspevky urobila v takejto forme a ukázala nm prostredníctvom fotiek také krásne miesta :) Tá historka so slečnou ma pobavila :D teraz je to nová mánia, takže veľmi sa jej ani nečudujem :D hh. Teším sa, že ste si to užili a si krásne opálená ♥ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee Luci, moc děkuji:* to je taková krása číst od tebe komentáře:)) Ty dokážeš vždy tak potěšit:))

      Vymazat
  2. Ty bláho, to je opět nádhera, úplně jsem se tam na chvíli přenesla...co dodat, pecka! Taky jsem se musela smát nad tou slečnou jak jsi psala:DD Vypadáš všude nádherně, krásně,určitě spoustu zážitků a článek opět výborný!

    OdpovědětVymazat
  3. O Capri jsem četla knížku v zimě a to jsem pak byla natěšená na léto :D ale máš moc krásné fotky! a mmm to jídlo :)) Nejhezčí je ta fotka, jak jsi zády v uličce!

    OdpovědětVymazat
  4. No to je zase nádhera! Ta pizza je nějaká deformovaná, ne? :D
    http://fitlucy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Ano ta moje malinká měla takový zvláštní tvar:D:D

      Vymazat
  5. Nádhera, my sa tam budúci rok chystáme a tak sa mi tento článok naozaj hodil :)) Dokonalé fotky a naozaj ti to sekne ;)

    Srdečne ťa ku mne pozývam na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se ti tam bude líbit! Je to kouzelné místo:))

      Vymazat

Instagram

Theme by STS