Social Media

Workout Plan for you + Workouts Week 1



Krásné poledne! (Jestli právě obědváte, dobrou chuť!)
Článek jsem měla v plánu napsat už včera a i přesto, že síly na to už skoro nebyly (mooc učeníčka), vážně jsem ho chtěla napsat! Ovšem to by mě super ultra pitomej blogger zase nemohl na....štvát! Jako by nestačilo, že kazí kvalitu fotek, když je nahráváte přes blogger (picasa), ale on už začal ničit i fotky nahrané např. přes photobucket. Po patnácti minutách jsem to vzdala (dobře, to jsem se zas tak nesnažila, ale byla jsem fakt unavená). A tak po ranním workoutu a sprše jsem se u královské snídaně a lakování nehtů několik hodin prala s kvalitou fotek. A výsledek? Žádný!
Nevím, proč mě to nenapadlo dřív, rovnou zkopírovat fotku z photobucketu a nedávat ji sem přes html..Najednou to totiž funguje (ooo vítězný tanec).
A tak třikrát hurá a můžeme jít k opravdové podstatě tohoto článku.


[podprsenka Adidas, kalhoty H&M]

Doufám, že jste se do toho cvičení po Novým roce dali stejně tak jako já. Fakt se snažím cvičit každý den, který to jde (což by asi taky chtělo, když mezi 28. prosincem a 1. lednem byla nějaká nevysvětlitelná přestávka..tytyty).

A pro ty, kteří jdou do toho se mnou a budou se se mnou snažit nejvíc, co to půjde (a budou si své snažení chtít zapisovat-důležitá podmínka:D), jsem připravila Workout Plan.



Můžete si ho vytisknout, nebo do něj psát na počítači, jak chcete. Doufám, že se vám aspoň trochu líbí, protože..1) Budete ho tady vídat každý týden a 2) fakt jsem se s ním dělala hodně dlouho, vybírala fonty, hledala obrázky (za které velmi moc děkuji talentované Kim). Takže bych i byla ráda, pokud někdy využijete můj Workout Plan, abyste uváděli zdroj (můj blog). Děkuji:)


A jelikož už je první týden roku 2014 za námi, jsem tu s mým prvním vyplněným plánem. Pondělí až středa probíhala ta moje super cvičící přestávka, ale od čtvrtka už jsem zase hezky začla:)
Aplikaci do vašich mobilů atd. (pro android a ios) si můžete stáhnout tady a na páteční cvičení se můžete kouknou tady a tady.
Ten, kdo mě sleduje dýl, už ví, že mám nejvíc ráda cvičení z NTC a taky jsem dřív cvičila podle BeFit. Nevím proč, ale poslední dobou víc a víc upřednostňuju NTC. Ale snažím se cvičit i podle jiných zdrojů. Ale zdá se mi, že podle NTC mi stačí půl hoďka a jsem fakt vyřízená, kdežto u jiných cvičení bych musela cvičit asi tu hodinu, aby mi to dalo dobrej pocit:D.
Kdyžtak mi dejte vědět, jak to máte vy a podle čeho cvičíte nejraději:) (Nebo rovnou vyfocený a vyplněný workout plan, to bych vás měla vůbec nejradši:D)

Zatím se mějte jen a jen dobře!

19 komentářů

  1. Máš úžasnou postavu!:)
    Moc se mi tenhle plán líbí, sama jsem líná si nějaký vyrobit , takže tenhle určitě využiju:)

    OdpovědětVymazat
  2. Wow, mas naozaj krasnu postavu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé ten planek je krasnej, a ty mas boží postavu !

    OdpovědětVymazat
  4. Máme stejné kalhoty, jen ty máš tak milionkrát lepčí postavičku :)))) super plánek!

    http://miss--xy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)) jsou super, jen mi na nich malinko vadí, že mi jsou kratší:D ale co už:D

      Vymazat
  5. Nádherná postava, ještě hezčí jak ten plánek :))

    OdpovědětVymazat
  6. Woow super postava :) Ty děláš cheerleading? Za jaký tým ? :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju:))) Dělala jsem ten, který patří pod mažoretkový sport:) za Cheeky Cheerky:) ale teď už roztleskávám jen na hokeji u nás v Hradci a s holkama jsme přesídlily na skupinový Rock and Roll:))

      Vymazat
    2. Aha aha, já myslela, že sportovní cheerleading :))

      Vymazat
    3. Nene:) ani nevím, který z nich se mi líbí víc, protože opravdu respekt k těm, co dělají sportovní, ale zase na druhou stranu, tenhle "náš" je víc tanečnější:))

      Vymazat
  7. to je fakt velmi pekne :)


    Pozyvam na NOBILIS TILIA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  8. máš krásnou postavu, takovou mít..
    a ty kalhoty jsou super

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS