Social Media

November favourites

Prosinec je tu a s ním i celá ta vánoční nálada a sladkosti, cukroví, vůně, zima a brzo už i sníh!! Ale já půjdu dnes ještě trošku do minulosti a povím vám, jaké jsou moje favourites pro listopad.


Jelikož už je vážně dost zima (ale ještě ne taková, abych vytáhla moji super zimní bundu z Manga), musím se zahřívat touhle skvělou šálou, která je fakt jako deka! Když jsem ji v H&Mku viděla, hned jsem věděla, že tu si za každou cenu koupím! Hrozně se mi líbí jak barva, tak ty tvary! A je to fakt nejteplejší věc, jakou jsem kdy měla:)


Dalším pomocníkem proti krutému větru je tahle super čepička ze SIX. Celou dobu jsem sháněla nějakou s bambulkou, ale vůbec mi neslušely :'( (a já si to nechtěla přiznat, za to můj přítel to přiznával:D A děkuji mu za to:D) a pak jsem tuhle uviděla a skákala jsem štěstím 5 metrů vysoko. Navíc prej do hradecké prodejny objednali pouze tuto jednu, takže snad nikde nepotkám dvojníka:)





Vlastně stíny dennodenně ani nepoužívám, ale když už, tak sáhnu po téhle malé paletce (děkuji kamarádce za ni). Má skvělé barvičky!!




Nejprve trošku té lásky...Když už vás nikdo nepřekvapí (tak jako mně můj nejlepší přítel), tak někoho nenápadně poproste a nebo si to prostě kupte samy pro sebe. Vyznávat si lásku sobě samotné je přeci taky důležité. Zkráceně, tahle Milka je prostě fakt mňamka!!


A dalším mým oblíbencem jsou Rýžové chlebíčky s kukuřicí! Mňam! Mám je hrozně ráda k snídani, svačině do školy (večer namažu lučinou, dám šunku, plátky okurky a nechám hezky do druhého dne zvláčnit a pak to je baštaa!!), k večeři, nebo v průběhu celého dne jen tak bez ničeho.




Nejdřív vám prostě musím ukázat tuhle super věc! Jednou si takhle příjdu domů a mamka mi říká, že už mi zas přišlo něco z pošty (a já už fakt nic nečekala, všechny balíčky s vánočními dárky jsem už měla doma). A tak jdu do pokoje a vidím obálku s nápisem Printic a říkám si, že mi tohle sakra něco říká a že jsem to už jsem nějaký článek o tomhle někde četla. A tak otvírám a už je slyšet jenom "Jeee" a "Juuu"! Přišly mi od kamarádky tyhle super fotky:) Takže pokud chcete někomu udělat radost, tohle je zaručenej způsob:)






A dalším random oblíbencem je můj novej diář na rok 2014! Koupila jsem ho v NeoLuxoru a mám z něj obří radost! nádhernej obal, na dny okýnka přesně tak velká, jak potřebuju, začíná už 9. prosince (!!!) a když jsem si ho donesla domů, tak jsem ještě zjistila, že má krásný obrázky uvnitř:)








A stejně jako v říjnu, opět tu máme Bastille. Poslouchám je při cvičení (ty rychlejší písničky), při učení, při psaní článků na blog..a tahle je vážně krásná, že jo?:)


A kanál na youtube TheSoundYouNeed jsem si dost oblíbila:) Ale vlastně ne všechno se mi líbí. Ale! tahle písnička je prostě božská! Plus ta modelka a ten světřík♥



Budu moc ráda, když mi taky napíšete, co vás v listopadu zaujalo a a třeba i co naopak. Mějte krásný pátek a pak už hurá víkend!
A nezapomeňte na naši GIVEAWAY

2 komentáře

  1. Ten diár je skvelý! Aj aj by som nejaký potrebovala. :) Kráska čiapka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem z něj uplně unešená:) Pokud máš někde poblíž knihkupectví Neoluxor/Luxor, tak se tam běž určitě kouknout:) Mají i s jinými obrázkami:)

      Vymazat

Instagram

Theme by STS