Social Media

Workouts 28.10.-3.11.



Ahoj:) Rovnou se omlouvám, že jsem vždycky tak zpožděná :D Je středa, ale já vám až dnes přináším moje cvičení za minulý týden. A tak jdem rovnou na to:)

Pondělí: V pondělí jsme si byli vyšlápnout Sněžku, což není sice vyloženě nějaké cvičení, ale zadek mě bolel ještě dva dny potom, takže jsem se rozhodla to do mého programu také zařadit. Někdy později bych vám i mohla ukázat nějaké fotky:)
Úterý: V úterý nechodím do školy, takže jsem se rozhodla si dát delší cvičení než jen čtvrthodinové - Body Flexor na 30 minut od NTC - opět najdete v Get Toned, Beginner a pak to je, myslím, to druhé cvičení.
Středa: Cvičení na břicho a na zadek, po kterém jsem byla vážně mrtvá!! Ale hodně mě bavilo:) - opět NTC
Čtvrtek: /
Pátek: Opět cvičení na břicho, ale tohle mě prostě tolik nebaví jako Ab Burner. Možná to je tím, že je těžší, ale stejně..zacvičím si ho asi až za dlouhou dobu zase:D
Sobota: Konečně nějaké jiné cvičení než na břicho, zadek a nohy že?:D Musím se už naučit posilovat i jiné částí těla. Tohle posilování zad není tak náročné, ale druhý den to cítíte. A hlavně u toho posilujete i jiné části těla.
Neděle: Pětihodinový trénink Rock and Rollu a roztleskávání na hokeji..večer jsem byla mrtvá, není co dodávat:D

No a to bych nebyla já, abych vás zase do něčeho nabádala. A ne jen tak do nečeho. Je to opět Nike Training Club, který si můžete stáhnout např. do svých mobilních telefonů. Už si vážně připadám, jak když za to dostávám zaplaceno:D Ale mě to jejich cvičení vážně tak baví! No podívejte se aspoň na malou ukázku:

na začátku zvolíte, jak chcete cvičit | při cvičení se vám ukáže obrázek cviku, mluví vám k tomu návod na cvičení a odpočítává se vám čas | ještě před cvičením se můžete kouknout, jaké cviky na vás čekají a pustit si jejich ukázku

ukázka cviku je buď ve fotkách nebo na videu | za určitý počet odposilovaných minut získáváte ocenění a za některé dostanete dáreček (recepty na smoothies, další možná cvičení ke stažení) | kromě normálních cvičení si ještě můžete stáhnout posilování podle známých sportovkyň (o posilování podle Sofie Boutelly, jsem vám už psala zde)

Tak snad pro vás článek nebyl moc únavný a budu ráda, když mi zas hodíte do komentáře nějakou vychytávku nebo zdroj cvičení, který používáte vy:)
Mějte se krásně!

9 komentářů

  1. Hledala jsem to všude možně, ale jelikož mám nokii se symbianem, mám prostě smůlu :-/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda:/ já mám taky Nokii a nejde mi to:/ ale mám foťák s androidem, to je moje jediný štěstí:D

      Vymazat
  2. tak když to tak čtu, tak si říkám, že bych měla začít něco dělat. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpovědětVymazat
  3. Páni,po přečtení postu si připadám hrozně líná :D
    díky za tipy, určitě nějaký vyzkouším:))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc všem děkuju za komentáře:)) jsem ráda, že vám přináším nějakou inspiraci:))

    OdpovědětVymazat
  5. Tak po té neděli bych asi přestala existovat :D. Jinak máš hrozně hezké obočí :D :)!

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS