Social Media

Weekend ?shopping?

Ahoj :D Dnes se s Vámi podělím o moje dva nové úlovky <3 Mám z nich radost , ale zároveň mě štve , že jich není víc :( :DD Tak pojďme na to ! :
Po dlouhém hledání a procházení obchodů snad každý den, jsem konečně našla teplou , hezkou , dlouhou , černou bundu (kabát?) s kapucí a přijatelnou cenou :D .. A nikdy by mě nenapadlo , že  ji najdu právě v C&A ! :)


Jak už jsem psala , důležité pro mě ( mamku :D ) bylo , abych v zimě nezmrzla, což mi tenhle kožíšek určitě nedovolí :D





V první řadě mi šlo samozřejmě o vzhled a ,,vymakané,, detaily :D  Celkově se mi asi na bundě  nejvíce líbí  kožené prvky a šňůrky :)



Tenhle prstýnek jsem si koupila dnes , když jsem byla s kamarádkou na nákupech :) .Původně jsem myslela , že si koupím i nějakou mikinu nebo svetřík ale buď bylo vše moc drahé nebo ošklivé :D :( Každopádně jsem i tak ráda za tohohle krasavce , který stál jenom 60 Kč !! :))

Další článek bude zveřejňen už zítra a bude se týkat naší sbírky laků na nehty atd.. :) Do budoucna chystám také svůj Room tour, ale až bude můj pokoj celkově dodělán :)
Zatím Ahoj ! :D

2 komentáře

  1. Hezká bunda, taky bych nějakou potřebovala :( :) A prsten super :)

    OdpovědětVymazat
  2. děkuju :)) .. tak přeju hodně štěstí při hledání ;D

    OdpovědětVymazat

Instagram

Theme by STS