Social Media

September favourites

Ahoj:)
Sice už je 9 dní říjen, ale ráda bych vám ukázala, jaké jsou mé nejoblíbenější věci za měsíc září. Chtěla bych tenhle typ článků publikovat každý měsíc, protože si myslím, že to může být inspirace i pro vás, co třeba vyzkoušet. Tak snad se vám článek bude líbit:)
Nejradši jsem v září nosila tohle dlouhé tričko z Pull&Bear, který je hrozně pohodlný a nejvíc se mi na něm asi líbí veliké průramky (které bohužel na fotce nejsou vidět) a ta žíhaná šedá. Měla jsem ho i na oslavě narozenin mamky mého přítele, jak jsem vám o ní psala.


Dlouho jsem přemýšlela, kterou z mých kosmetických nebo "drogeriovýchů věcí teď nejradši používám a nakonec jsem na to přišla. Je to tenhle deodorant od Fa. Popravdě řečeno..poslední dobou si kupuju deoroanty spíš podle ceny a značka mi je celkem jedno. Ale mojí největší podmínkou je, aby neměly až moc silnou vůni a nepřevoněly můj parfém, což tenhle deodorant naprosto splňuje. A navíc opravdu dlouho vydrží:)


Mezi moje oblíbené pití v poslední době patří hlavně čaje, protože je venku už pěkná zima a navíc jsem byla nedávno nemocná, takže jsem v podstatě nic jinýho nepila. A můj oblíbený čaj je Lipton - Asian White Green Tea, který mi přinesl můj přítel, když jsem byla nemocná, protože ví, že zelený čaj miluju. A další bod pro tenhle čajík - úžasná krabička:))
A další oblíbená mňamka, kterou mi můj přátel donesl byla tahle čokoládka od Lindt, která je naprosto úžasná! To balení, ten celý nápad s "Nice to sweet you" a ty příchutě! Určitě nějakou ochutnejte! Mají je i ve větším balení jako celou čokoládu.



Když příjde čas podzimu, tak vždycky začnu mít moc ráda tuhle malou lucerničku, kterou mám na nočním stolku a když do ní dám svíčku, tak dělá takový hezký světlo:) Ani nevím odkud je, dostala jsem ji od mamky.

Tak a o tohle se s vámi musím za každou cenu podělit, protože prostě musím! Už někdy od prázdnin hodně poslouchám skupinu Icona Pop. Dvě Švédky, který maj sakra dobrý písničky! Určitě znáte jejich I Love It, ale za poslechnutí stojí i další. Jako třeba In The Stars (moje nejoblíbenější!) nebo Then We Kiss. Určitě se koukněte na jejich kanál na Youtube a napište mi, jestli se vám taky líbí tohle duo:)).  

A to bude pro dnešek vše. Mějte se krásné a dejte mi vědět, co minulý měsíc nadchlo vás:)







Okomentovat

Instagram

Theme by STS