Social Media

Colorful & Light Pink

Ahoj:)
Dneska přidám takový kratší článek, jelikož nemám moc času. Před chvilkou jsem přišla ze školy, musím si sbalit věci k příteli a napsat tenhle článek. A na sedmou hodinu jdeme do jedné z našich oblíbených restaurací na večeři. Hrozně moc se těším:) Zítra mám si ráno musím stihnout přelakovat nehty, pak skočit do školy na 2 předměty a rychle utíkat domů, kde si tentokrát budu balit věci ke kamarádce. Jedu za ní do Prahy. Budeme od pátku do soboty drbat, jíst, pít kafíčko a nakupovat (možná už i dárky k Vánocům:D - Je tady ještě někdo takovej blázen, že nakupuje už teď?).

A co se týče fotek - chtěla jsem vám jen tak trochu přiblížit, co jsem v poslední době měla například na sobě. Když vidím, že je venku hezky, tak radši nosím něco světlejšího nebo barevnějšího a hned je ten den ještě o něco veselejší:)



A to bude asi pro dnešek vše:) Budu ráda, když mi napíšete, jestli se vám fotky líbí..a taky jestli už přemýšlíte nad Vánocema jako já:D Mějte se krásně!

2 komentáře

  1. To tričko je nádherný!!:) Jestli budeš chtít můžeš se podívat i na můj blog,mám tam taká nějakou outfity:) Děkuju Anna
    http://anna-matouskova.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to světřík:D ale děkuju, určitě se podívám:)

      Vymazat

Instagram

Theme by STS